close
Creștinătate

ORTODOXIA ASIGURA SANATATEA VESNICA (SFINTENIA) 9

MOBILOTERAPIA – 4

Pentru Trunchi-viscere:
21. Încordează zona Diafragmatică şi Umerii, ca o „stoarcere” şi iar revino şi iar încordează, în număr progresiv, de la 10-20 ori la o sută şi chiar mai mult. Respiraţia să fie de voie.
22. Dilată Diafragma şi desfă Umerii cu Pieptul în afară, la fel ca număr.
23. Roteşte Pieptul cu Umerii şi zona Diafragmatică în dreapta şi în stânga, cu Presarea sau dilatarea în Plămâni şi în tot Abdomenul. Ca număr la fel.
24. Inspiră adânc (cât poţi de mult) şi apoi expiră aerul încet cu încordarea Pieptului şi Zonei Abdominale, a Membrelor, a întregului Corp, cu o „stoarcere totală”, ca să „iasă” toate toxinele; sau cu Dilatarea acestor Zone.
25. Bateţi-vă cu „Pumnul în Piept”, pe tot Sternul (mai ales în zona epigastrică-capul Sternului), uşor şi progresiv. La fel bateţi zona costală din dreptul Stomacului, Splinei, ca şi din dreptul Ficatului. Bateţi şi zona Intestinală. Desfundă Organele Interne şi Măduva Osoasă şi stimulează imunitatea. În boli imunitatea (sistemul de rezistenţă şi autoapărare) este în deficit.
26. Autoboxul dă rezultate directe, Cu Pumnii strânşi, cu Coatele, cu Picioarele, faceţi „Lovituri bruşte” ca la box, dar nu în „afara” Corpului, ci cu senzaţia că „loveşti pentru a dilata-mări” propria Formă, Pielea, pereţii Organelor, muşchii, oasele.
27. Întinde încet şi foarte lent Mâinile şi Picioarele, Coloana Vertebrală cu aplecare uşor în faţă; dilată-lărgeşte toate Organele din Corp (şi Creierul), inspirând adânc şi stai un timp în această „dilatare generală”. Puteţi diversifica în mai multe forme, dar acestea sunt de bază. În boli, Zona Abdominală este cea mai afectată, ca şi Zona Plămânilor.
Pr. Ghelasie Gheorghe

(Cătălin Rusu)

Leave a Response

Politică comentarii: Site-ul acesta a fost creat pentru a susține și a încuraja dezbaterea și schimbul de opinii și argumente. Încurajăm și apreciem opinii contrare celor exprimate în articolele publicate pe acest site, însă atâta timp cât afirmațiile se fac pe un ton respectuos, mai ales când sunt adresate autorului sau unui alt comentator.