close
Social

Peripeția noastră

Bună dimineața as dorii sa va povestesc peripețiia noastră cu o companie aeriana foarte cunoscuta Blue air. Poate acest caz îl puteți face public sa vadă o tara întreaga ce am pățit noi și cum Romanii vor sa ne ia pielea de pe noi.

Pe data de 4 martie 2019 am plecat de la aeroportul Madrid Barajas spre România 4 pasageri : eu, soțul, bebelusa noastră și catelusa, care cântărește 28 kg fără cușcă. 4 bilete de avion plătite dus întors +un bagaj de cala. Eu =120€, soțul=120€, fetita =50€ și catelusa 150€. Check in, îmbarcare și zborul de la Madrid spre București totul ok.

Bebelușa mea bea lapte lichid, o domnișoara azafata foarte drăguță ia spălat biberonul și ia încălzit laptele într-un recipient cu apa calda. Pe data de 29 martie a trebuit sa ne întoarcem la Madrid. Aici încep peripețiile noastre. Domnișoara de la check in ne a pus sa cântărim cățelul și sa plătim o taxa de 60 € pentru ca depășește 32 de kg la cala, domnișoara nu a vrut sa înțeleagă ca noi am luat bilet ca și pentru un pasager la cățel nu ca și un colet la kg și ni sa spus dacă nu plătim acea taxa catelusa o sa fie preluată de un adăpost de căței. Am fost nevoiți sa băgăm mana în buzunar în bănuți de lapte și pampers al copilului și sa plătim taxa. Întrebarea noastră este următoarea dacă nu aveam bani la noi ce făceam? De ce din Spania a fost totul ok și la întoarcere nu?

Sa continuam. Pe parcursul zborului fetitei i sa făcut foame am rugat o doamna azafata sa ne încălzească biberonul de lapte la care dumneaei a spus ca nu se poate, nu au nimic pentru a încălzi biberoane. Copilul a plâns de foame pana a adormit. Majoritate pasagerilor au venit sa întrebe ce se întâmplă de ce plânge bebelusa asa. Am început și eu sa plâng când am văzut ca nu vroiau sa ne ajute. Soțul sa supărat și ia spus doamnei că trebuie să facă tot posibilul sa ne încălzească laptele fetei, la un moment dat doamna a luat biberonul și la încălzit, fetita adormise, a mâncat în somn tot laptele. După aterizare am fost la informații pentru a întreba despre cățel și ni sa spus ca nu trebuiau sa ne ia nici un cent, biletele pentru toți 4 au fost plătite 100%.

Este a 3 oara când călătorim și cu cățelușa noastră, este a 3 oara cu compania blue air pentru ca este singura companie ce accepta animale și este primadata când ni se întâmplă asa ceva.

Scuze dacă am avut greseli ortografice.

(Ionela Cătălina Bălan)

Leave a Response

Politică comentarii: Site-ul acesta a fost creat pentru a susține și a încuraja dezbaterea și schimbul de opinii și argumente. Încurajăm și apreciem opinii contrare celor exprimate în articolele publicate pe acest site, însă atâta timp cât afirmațiile se fac pe un ton respectuos, mai ales când sunt adresate autorului sau unui alt comentator.