În urmă cu câteva săptămâni Lidl șoca lumea creștină eliminând de pe ambalajelele produselor de origine grecească crucea de pe biserici.
Iată că și în România se întâmplă un lucru asemănător. Compania SC Erbalact SRL, parte a Grupului Erbașu, folosește imaginea Mănăstirii Nucet din județul Dâmbovița pe ambalajele produselor fără cruce în vârf.
Foarte probabil, producătorul a ales încă de la început să folosească imaginea Mănăstirii fără cruce.
Foarte probabil, producătorul a ales încă de la început să folosească imaginea Mănăstirii fără cruce.
Compania a mai fost acuzată în trecut că induce în eroare consumatorii, folosindu-se fără permisiune de imaginea Mânăstirii Nucet. Mai exact, compania folosește imaginea mânăstirii pe ambalajul produselor, iar pe logo-ul produselor scrie „Bunătăți mănăstirești”. Mai mult, în descrierea paginii de facebook apare scris „Lactate făcute cu har în bună rânduială mănăstirească”.
Astfel, consumatorilor li se induce ideea că produsele aparțin mânăstirii și sunt produse în mod tradițional de către măicuțe. În realitate, produsele lactate sunt fabricate industrial, în fabrica de lapte a Erbalact.
Iată mai jos o imagine cu Mănăstirea Nucet, în care se observă foarte clar crucile.
Activenews.ro